سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
کل بازدیدها:----37339---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----1-----
حکایت

 

نویسنده: حکیم
شنبه 87/4/8 ساعت 7:45 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

امیری از طفلی سوال کرد : اگر گفتی خدا کجاست ،یک سکّه به تو پاداش خواهم داد . طفل فوری در جواب امیر گفت : اگر شما گفتید خدا در کجا نیست ، من به شما دو سکّه پاداش خواهم داد1.

1 . از لا به لای گفته ها ص 274

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • عجب از انسان
    خطر شایعه
    داستان دو دوست
    چند جمله زیبا
    جملات پند آموز
    حکایتی جالب
    10 – راه انتقام
    9 – سخن زمین
    8 – استاندار حصیر باف
    7 – دل های مرده
    6 – شکار
    5 – راه کسب عزّت
    4 – عارف امیدوار
    3 – بدتر از درنده
    2 – خدا کجا نیست
    [همه عناوین(18)]

  •  RSS 

  • خانه


  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • ---- ---- ----